Επιστροφή Προϊόντων

6.1. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία του μόνο εάν δεν έχει ήδη πληρωθεί με αντικαταβολή ή δεν είναι ειδική παραγγελία. Εάν πληρούνται αυτές οι προϋποθέσεις, ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει με την Mixcoco τηλεφωνικώς γνωρίζοντας τον κωδικό της παραγγελίας και να μας ενημερώσει σχετικά με το αίτημά του. Μόλις ακυρωθεί η παραγγελία, ο πελάτης θα λάβει μήνυμα επιβεβαίωσης.

6.2. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Εάν ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει ένα ή περισσότερα αντικείμενα, μπορεί να το κάνει μέσα σε 48 ώρες από την παραλαβή της παραγγελίας, αρκεί το/τα προϊόν(τα) να είναι άθικτο/α, σφραγισμένο/α, πλήρες/η και μέσα στην αρχική συσκευασία. Η συσκευασία δεν πρέπει να έχει καταστραφεί ή αλλοιωθεί. Ο πελάτης πρέπει να εξασφαλίσει ότι το/τα επιστρεφόμενο/α αντικείμενο(α) θα φτάσει/ουν στις εγκαταστάσεις μας εντός 7 ημερών, αρχής γενομένης από την ημέρα κατά την οποία παραδόθηκε.

Για να χρησιμοποιήσει το δικαίωμα για επιστροφή, ο πελάτης, θα πρέπει να επικοινωνήσει με την υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών. Θα πρέπει να προσδιορίσει τον κωδικό παραγγελίας, την περιγραφή ή τον/τους αριθμό(-ούς) αναφοράς του/των προϊόντος(ων) που πρέπει να επιστραφεί/ούν, και πώς επιθυμεί να λάβει χώρα η αποζημίωσή του (μέσω της αρχικής μεθόδου πληρωμής ή μέσω κουπονιού).

Εναπόκειται στον πελάτη να στείλει το/τα αντικείμενο(α) υπό μορφή συστημένου στην διεύθυνση για την οποία θα ενημερωθεί κατόπιν επικοινωνίας μαζί μας.

Το κόστος της επιστροφής της παραγγελίας αφαιρείται από το ποσό που πρέπει να επιστραφεί. Αντικείμενα από διαφορετικές παραγγελίες δεν μπορούν να ενταχθούν στην ίδια περισυλλογή.

Δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές ατελών ή κατεστραμμένων προϊόντων, προϊόντων χωρίς την αρχική συσκευασία ή/και επισήμανση τους, ή προϊόντα που που παρουσιάζουν σημάδια χρήσης. Επίσης, δεν αποδεχόμαστε επιστροφές προϊόντων που λήγουν σε λιγότερο από ένα μήνα.

Εάν παραλάβουμε ένα αντικείμενο σε οποιαδήποτε από τις προαναφερθείσες καταστάσεις ή με την ετικέτα της μεταφορικής υπηρεσίας τοποθετημένη απευθείας πάνω στο εν λόγω πακέτο, ο πελάτης θα χάσει το δικαίωμα αποζημίωσης και θα έχει στη διάθεσή του 7 ημέρες για να παραλάβει το αντικείμενο από τις εγκαταστάσεις μας πληρώνοντας τα έξοδα συλλογής του.